onsdag, september 10, 2008

picnik.com

Hei alle blogglesere!<33
I dag har jeg vært på skolen som alltid xD
Det var som vanlig ...
I de tre siste timene så vi på drageløperen, den bestværste filmen jeg noen gang har sett!!
Jeg gråt som en gris!1 xP men jeg logga egentlig inn her ordi jeg ville tipse dere om en utrolig bra bilderedigeringsside!¨;D Nemlig
www.picnik.com der kan du redigere bildene dine, legge tipp effekter, rezise dem, og mye mer! banneren min er foreksempel redigert der ;)

tirsdag, september 09, 2008

Endelig !

Nå har jeg endelig tid til og blogge litt etter en laang dag med skole og lekser xD
Jaa.. i dag sto jeg opp kledde på meg spiste frokost ;)
Så bar det av sted til 8 timer skole!! :@
To timer med gym på slutten av skoledagen :(
Jeg kan love dere at jeg har den værste gym læreren ever!!
Han blir så sur...for ingen ting!;O
Jeg bare sto med hendene på hoftene mine også kom han lxm og sa : "EG kveit akkurat ka de betyr, nå for du annmerkning på grunn av dårlig holdning"
Men, men fikk 5+ på samfunnsfag orven ;D ikke det at jeg er nerd eller no men jeg bestemte meg virkelig or og stå på :)
Ble så happy:D gikk bort til de gamle lærærne mine og var så stolt :)
håper at dere vil besøke bloggen min litt oftere;)
Vi blogges! <333

Ny telefon xD

Som jeg sa i forrige innlegg så har jeg mista mobile min for øyeblikket så jeg er på jakt etter en ny en;) Dere hadde vært til STOR hjelp hvis dere hadde sagt hvilken dere synes er best ;) her er de 5 finalistene ;):

















Nr 1: Den har alt jeg trenger kan tilogmed mobilblogge fra den ;)













Nr: 2














Nr: 3 Ü

Nr: 4 xD
Håper på maaange kommentarer ;)
Vi blogges! <33333

mandag, september 08, 2008

Ny;)

Heii alle blogglesere!!
Dette er min første blogg her på blogspot.com så det
blir vel litt uvant tenker jeg (er bare vant til blogg.no)
Jeg er en jente på 13 år som bor i Oslo ;) Jeg har nylig begynt i 8ende klasse på skolen min xD
Jeg liker og ta bilder, henge med venner, blogge Osv (så jeg kommer nok til og publisere mange bilder;))
Problemet er bare at jeg har mista min trofaste mobil med tlnr og alt ;( litt irriterende men ikke noe og gjøre med det nå :(
Jeg kommer nok til og oppdatere bloggen hver dag så.. følg med ;D

Hvilken mobiltelefon har du?? <3
Vi blogges! <33333