tirsdag, september 09, 2008

Ny telefon xD

Som jeg sa i forrige innlegg så har jeg mista mobile min for øyeblikket så jeg er på jakt etter en ny en;) Dere hadde vært til STOR hjelp hvis dere hadde sagt hvilken dere synes er best ;) her er de 5 finalistene ;):

















Nr 1: Den har alt jeg trenger kan tilogmed mobilblogge fra den ;)













Nr: 2














Nr: 3 Ü

Nr: 4 xD
Håper på maaange kommentarer ;)
Vi blogges! <33333

Ingen kommentarer: