Heii alle blogglesere!!
Dette er min første blogg her på blogspot.com så det
blir vel litt uvant tenker jeg (er bare vant til blogg.no)
Jeg er en jente på 13 år som bor i Oslo ;) Jeg har nylig begynt i 8ende klasse på skolen min xD
Jeg liker og ta bilder, henge med venner, blogge Osv (så jeg kommer nok til og publisere mange bilder;))
Problemet er bare at jeg har mista min trofaste mobil med tlnr og alt ;( litt irriterende men ikke noe og gjøre med det nå :(
Jeg kommer nok til og oppdatere bloggen hver dag så.. følg med ;D
Hvilken mobiltelefon har du?? <3
Vi blogges! <33333
TJENARE
for 15 år siden
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar