tirsdag, september 09, 2008

Endelig !

Nå har jeg endelig tid til og blogge litt etter en laang dag med skole og lekser xD
Jaa.. i dag sto jeg opp kledde på meg spiste frokost ;)
Så bar det av sted til 8 timer skole!! :@
To timer med gym på slutten av skoledagen :(
Jeg kan love dere at jeg har den værste gym læreren ever!!
Han blir så sur...for ingen ting!;O
Jeg bare sto med hendene på hoftene mine også kom han lxm og sa : "EG kveit akkurat ka de betyr, nå for du annmerkning på grunn av dårlig holdning"
Men, men fikk 5+ på samfunnsfag orven ;D ikke det at jeg er nerd eller no men jeg bestemte meg virkelig or og stå på :)
Ble så happy:D gikk bort til de gamle lærærne mine og var så stolt :)
håper at dere vil besøke bloggen min litt oftere;)
Vi blogges! <333

Ingen kommentarer: