onsdag, september 10, 2008

picnik.com

Hei alle blogglesere!<33
I dag har jeg vært på skolen som alltid xD
Det var som vanlig ...
I de tre siste timene så vi på drageløperen, den bestværste filmen jeg noen gang har sett!!
Jeg gråt som en gris!1 xP men jeg logga egentlig inn her ordi jeg ville tipse dere om en utrolig bra bilderedigeringsside!¨;D Nemlig
www.picnik.com der kan du redigere bildene dine, legge tipp effekter, rezise dem, og mye mer! banneren min er foreksempel redigert der ;)

1 kommentar:

Nette91 sa...

Den filmen må jeg se ! :)